PKD علت یبوست
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی برای مقابله با یبوست در PKD وجود داردPKD علت یبوست

بیماری کلیه پلی کیستیک PKD علت یبوست شرایط کلیوی است که در آن کیست بسیاری از در کلیه ها وجود دارد. چند بیماران مبتلا به PKD از یبوست رنج می برند، در حالی که دیگران باید علامت یبوست. چه کاری می تواند بیماران انجام تخفیف یبوست؟

بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری شایع ارثی کلیوی یک اختلال ژنتیکی است که با رشد کیست های متعدد در کلیه پر از مایع است. کیست های کلیوی ممکن است عملکرد کلیه را کاهش می دهد و منجر به نارسایی کلیه. برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی، آنها را از علائم مانند یبوست، خستگی، تهوع و استفراغ رنج می برند.

دلایل متعددی که چرا شما ممکن است از یبوست مبتلا به نارسایی کلیه رنج می برند وجود دارد.

کنترل رژیم غذایی سخت

مردم با نارسایی کلیه از سطح اختلال الکترولیت، مانند غلظت بالایی از فسفر، کلسیم کم، سطح پتاسیم بالا رنج می برند. برای کاهش حجم کار از کلیه ها، که پیشنهاد برای محدود کردن رژیم غذایی پتاسیم کم، در fósforo.Sin کم با این حال، بعضی از میوه ها و سبزیجات سرشار از سطح پتاسیم میوه fósforo.Y و سبزیجات نیز هستند فیبر بالا، برای حرکت مدفوع مفید است که هستند.

محدود مصرف مایعات

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک، کاهش عملکرد کلیوی، کلیه ها آسیب دیده می تواند آب اضافی از بین بردن نیست. به منظور کاهش حجم کار از کلیه، بیماران توصیه برای محدود کردن مصرف آب. بیماران مبتلا به یبوست با کاهش مصرف آب است.

آیا درمانی برای مقابله با یبوست در PKD وجود دارد؟

آیا کیست های کلیوی است و منجر به کاهش عملکرد کلیوی. درمان طبیعی در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری است که توانایی کاهش کیست های کلیوی به طور طبیعی به نام MicroMedicina-چین Osmotherapy پزشکی. این درمان طبیعی می تواند عملکرد کلیه از طریق متوقف کردن رشد کیست های کلیوی با جلوگیری از مواد فعال در سلول های توبولی از انتشار را بهبود بخشد. این درمان طبیعی نیز می تواند دفع کیست مایع با افزایش گردش خون به سطح کیست های کلیوی حمایت می کنند.

اگر شما اتفاق می افتد به یک فرد با یبوست در PKD، شما باید با دکتر خود در اسرع وقت برای جلوگیری از آسیب بیشتر مشورت کنید. شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال. ما در اسرع وقت پاسخ خواهد داد.





:: برچسب‌ها: PKD علت یبوست ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: